čtvrtek 26. ledna 2012

O „pocitovom“ kresťanstve naživo v Rádiu 7 a Proglas

Pocity a viera. Počujete hlas Hospodinov, keď cítite šťastie? A keď sa cítite smutný počujete Jeho hlas tiež? O rôznych prejavoch „pocitov“ vo vzťahu ku Stvoriteľovi sa budem, verím z Jeho milosti, rozprávať v sobotu 27.1. 2012 od 8.00 hod. naživo do 9.00 hod. v Rádiu 7. Program bude vysielaný paralelne i v Radiu Proglas.

Považujem to za milosť, česť i zázrak byť v dvoch rádiách "naraz". Klásť otázky bude milá moderátorka Kateřina Hodecová ako i samotní poslucháči. Prosím o modlitby, za zdravie a silu i múdrosť, aby mi dával Duch Svätý na pery odpovede, ktoré budú povzbudzovať a prinášať lásku a pokoj.

Zaujímavé je, že rádiá ma akosi sprevádzajú životom. Pri zakladaní jedného som bol na základnej škole, potom i na strednej, pomáhal som v internátnom rádiu a potom som pracoval v komerčnom rádiu. Na rozhlasovú nôtu som mal i diplomovú prácu. Prihovárať sa v kresťanskom rádiu stovkám možno tisícom ľudí považujem za obrovskú milosť a radosť. Nuž, viera prichádza z počutia... Kiež je Hospodin oslávený!

Žádné komentáře:

Okomentovat