pondělí 21. listopadu 2011

Evanjelizácia ako priorita pred Vianocami

Od dnes som začal znova, verím, že z milosti Božej, po istej pauze, osobne evanjelizovať v uliciach Prahy. Už mi to chýbalo, akoby som lietal radosťou! Budem sa snažiť modliť sa za pripravených ľudí, prosím i o modlitby za múdrosť a milosť pre mňa. Predvianočný čas je veľmi vhodný pre evanjelizáciu, pretože prichádza lásky čas a ľudia sú viac otvorený pre duchovné otázky i Ježišovo posolstvo.

Hneď prvá osoba, ktorú som oslovil bol Jarek, ktorý povedal,  že "už" nie je veriaci, kvôli údajnej chorobe. Ponúkol som mu modlitbu a vo viere sa modlil za jeho uzdravenie. Pozbudil som ho ku tomu, aby sa i sám modlil a veril v uzdravenie. Stretol som desiatky ľudí a dokonca i nezávisle na sebe dvoch rímskokatolíckych miništrantov.

Dobrá správa pre Prahu je, že Boh tu má svojich ľudí. Mal som viacero zaujímavých rozhovorov a verím, že sa duchovná atmosféra hlavného mesta mení. Ide o to, či ich hľadáme, budeme dobre a jasne učiť Božie Slovo a či ich získame pre vášnivú víziu Božieho Kráľovstva na zemi namiesto akejsi náboženskej nálepky alebo zvykového spôsobu vlažného prežívania. Ak dá Boh, zajtra budem mať po čase ďalšie biblické štúdium a v stredu budem kázať na bohoslužbe. Témou bude Ježišova evanjelizácia podľa kapitol z Evanjelia podľa Jána 3 a 4.

Žádné komentáře:

Okomentovat