pátek 28. října 2011

Hlásim sa zo Silicon Valley...

Sedím na posteli v Silicon Valley a píšem pozdrav mojim priateľom. Sen sa stal skutočnosťou a v podstate za týždeň od rozhodnutia vyhlásiť fundraising na letenku som bol svedkom, verím, zázraku a milosti Božej, ktorá mi umožnila, aby som bol tam, kde práve som.
Vyše tucet štedrých darcov z domovského zboru, rodiny i priateľov a partnerov, z ČR, SR i zahraničia  bolo toho názoru, aby som na svetové zhromažedenie World Olivet Assembly predsa letel. Je to obrovská milosť a veľmi si toho vážim. Priletel som tu cez Mníchov ako jediný účastník z Česka a tuším, že i zo strednej Európy, i keď tu bude niekoľko Čechov a Slovákov zo zahraničia.
Od prvých okamihov som svedkom úžasného, verím, že Božieho konania. V lietadle predo mňou sedel starší manželský pár z Košic a cca 4-5 hodín som strávil s jedným mladíkom v mojom veku - Michalom z Brna, ktorý je manažérom poprednej prekladateľskej českej firmy. Prosím o modlitby za zdravie a otvorené srdce voči tomu, aby som rozpoznal to, čo Boh zamýšľa na tomto mieste konať a akú úlohu v tom mám mať ja. Pán s vami a vďaka za vašu priazeň a priateľstvo!

Žádné komentáře:

Okomentovat