pondělí 24. října 2011

Môj životný sen

„Aký je Tvoj životný sen?“ to je jedna z otázok, ktorú zvyknem klásť ľuďom, s ktorými sa zoznamujem. Myslím, že mi to povie niečo o tom, čím žijú a akí sú to ľudia. Klasickými odpoveďami sú založiť si rodinu, byť zdravý a podobne. Sú i takí, ktorí z rôznych dôvodov o svojich snoch nehovoria...
Je dobré mať sny. Tie som mal a stále mám i ja. A nielen keď spím. No ich charakter sa postupne mení. Stáva sa tak od chvíle, keď mi bolo, verím, z milosti vyjavené, že aj Boh má sen. Je to sen Kráľovstva Nebeského na zemi, o ktorom nám prišiel hovoriť Ježiš. Neostalo to však iba pri slovách, ale to slovo sa v Jeho živote stalo i telom.
Verím, že Božie Kráľovstvo bude podľa proroctva z Izaiáša 11:9 dokonalé, keď zem bude naplnená poznaním Božieho Slova, Lásky... poznaním Hospodina. Tak ako vody pokrývajú more, tak známosť Hospodina naplní celú zem. Je dobré poznať Boží sen. On sa nám s ním podelil v Božom Slove – Biblii. Kiež by tento sen spoznali všetci ľudia sveta počas tejto generácie. Zloba a svár tak budú minulosťou. Pre aký sen žiješ Ty?

Žádné komentáře:

Okomentovat