středa 12. října 2011

Kto je vlastne Tercius?

Tercius bol pisár, ktorému diktoval apoštol Pavol List Rímskym. Tento list je súčasťou Nového zákona kresťanskej Biblie a v čase reformácie mal dôležitú úlohu pri výklade Evanjelia Ježiša Krista. Na záver tohto list sa podpísal takto: „Pozdravujem vás ja, Tercius, čo píšem tento list v Pánovi.“ (Rim 16,22).
Toto meno znamená “tretí” a je to i moje tretie a zároveň prostredné meno (Rastislav Tercius Čižmár), okrem krstného a priezviska. Prijal som ho po ordinácii za evanjelikálneho presbyteriánskeho pastora v rámci Evangelical Assemby of Presbyterian Churches (www.ea-pc.org) v utorok 29.3. 2011 vo švajčiarskom Zurichu.
Som „pisárom“ v internetových novinách Křesťan Dnes (www.krestandnes.cz)  a túžim „tretím osobám“ sprostredkovať to, čo verím, že Mocný Boh skrze Ducha Svätého koná dnes vo svete i v mojom živote. Moje zápisky z kázaní Miloša Jana Mázika sa nachádzajú na internetovej stránke Evanjelikálneho zboru Immanuel (www.immanuelsbor.cz/kazani). Sláva Bohu za Jeho Milosť a Lásku zjavenú v Ježišovi Kristovi!

Žádné komentáře:

Okomentovat