středa 19. října 2011

Povolaný kázať verejne v tridsiatke...

Keď nastal deň mojich 30-tych narodením mal som veľké očakávania. V 30-tke totiž Ježiš Kristus začal verejnú službu, keď sa nechal pokrstiť Jánom Krstiteľom. Mal som dojem, že sa stane niečo špeciálne...
Medzi telefonickými gratulantami bola i moja milovaná sestrička Evka. Popriala mi všetko dobré a na záver, akoby mimochodom, dodala niečo, čo ma naozaj dojalo. Chcela, aby som na jej svadbe, ktorá mala byť o pár mesiacov neskôr, čítal z Písma na začiatku bohoslužby v rímskokatolíckom kostole. Ostal som v úžase a ďakoval Bohu za túto možnosť verejne čítať z Jeho Slova v mojom rodnom meste pred toľkými ľuďmi.
Verím, že sú dni, keď sa dejú veci, ktorými i Tebe Boh dokonale a originálnou cestou potvrdzuje, že si Ťa zamiloval ako svojho Syna Ježiša Krista. Takýmto dňom je i ten dnešný a to bez ohľadu na to či máš narodeniny alebo nie. Ide o to, či máme otvorené svoje srdcia, aby sme uvideli Božiu milosť a Jeho bezpodmienečnú Lásku, ktorou premieňa naše životy.

Žádné komentáře:

Okomentovat