čtvrtek 20. října 2011

Poletím alebo nepoletím?

Túto otázku som si kládol niekedy pred skúškou na vysokej škole, ale na rozdiel od štúdií by som teraz letel naozaj veľmi rád. Niekedy som plný trémy pred skúškou zašiel do kostola a modlil som sa za zdar. Zvyčajne boli moje modlitby vyslyšané...
Budúci víkend sa v Kalifornii koná výročné zhromaždenie World Olivet Assembly (http://www.worldolivetassembly.com/), ktorej súčasťou je i Evangelical Assembly of Presbyterian Churches, kde som jedným z ordinovaných pastorov. Je pre mňa výzvou sa tam dostať, ale zároveň by to bol zrejme taký "menší zázrak".
Vyjavujem svoje slabosti a finančne na to momentálne nemám, aby som tam išiel. Čas na zakúpenie letenky však ešte stále je a pribúdajú tí, ktorí sú ochotní aspoň troškou prispieť. Ak máš to srdce ma podporiť čo i len symbolickou čiastkou, teraz je ten správny čas. Sláva Bohu za jeho milosť a lásku. Či už poletím alebo nie, hlavné je, že On je verný a Jeho Láska dokonalá v každom časovom pásme.

Žádné komentáře:

Okomentovat